食環外判清潔工工潮快訊:一位掃街工友要掃幾大範圍?

2015 年 05 月 23 日

轉載至 2015 年 05 月 23 日 獨立媒體《食環外判清潔工工潮快訊:一位掃街工友要掃幾大範圍?》

食環外判清潔工工潮快訊:一位掃街工友要掃幾大範圍?:

inmediahk4

探訪隊今日走訪4個垃圾站,5個公廁。

一位掃街工友要掃幾大範圍?

當工友告訴你由街的這邊掃到那邊,你習慣地「哦」一聲,多數你想像都係掃下街唧。其實你試下再問工友,你負責幾多個垃圾桶?

今日有個工友話14個,另一個話18個桶,下次你行街數下18個桶即係要掃幾大範圍。工友需要每個垃圾桶提起桶蓋,倒出垃圾,有時要推水去洗桶。

義工在公廁和工友傾了一轉,來到這垃圾站,大部份工友已出動掃街,在門外的街上踫到幾個推著車開工,隨口叫著他們:「喂,都落緊雨掃唔到啦!傾幾句先啦!」,但即時聽到的回應是:「係呀!太大雨掃唔到架,所以而家趁細雨快啲去掃埋,唔係放工時街度人多呀!」。我衝口而出:「都落雨唔掃啲人都唔覺啦!」﹙講完有點後悔好似教人蛇王﹚,不過工友好似聽唔到,繼續自說自話:「自己功夫,快啲做好佢」。

「响街上面老闆都睇唔到,傾下先啦…」這句似我地自言自語,因工友已快速走了好遠。「自己功夫…」,掃下街唧,有幾重要有幾多功夫?老細約滿都離場咯!都說清潔工是3D工作﹙Dirty, Dangerous, Disrespectful),一直不受尊重,行過的人敬而遠之,但工作中的人,就肯定這是自己的責任。

而他們是最低工資水平,工作10小時卻只有9小時工資,因食飯鐘無錢。如果計遣散費,還對沖了強積金,老闆要支付的金額相對盈利來說,根本是九牛一毛!且看這間過去一年有3億收入的公司會否承擔責任!?

這幾天如想做義工,聯絡女工會清潔工會!

Copyright © 2024 HKWWA. All rights reserved | Site Developed by Oursky.